5 Nisan 2018 Perşembe

ERKEN YAŞTA EĞİTİMİN ANAOKULU...

Erken Yaşta Eğitim Anaokulu2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı erken kayıt avantajları devam etmektedir.

Erken Yaşta Eğitim Anaokulu vizyonu güvenli ve huzurlu bir ortamdaçocukluklarını yaşayabilen mutlu, çağdaş, özgüvenli, iyi eğitimli, çevre bilincine sahip ve kendini iyi ifade edebilen dünya vatandaşı nesiller yetiştirmektir.


Standart eğitim vermenin ötesinde çocukları sahip oldukları kapasitede en üst düzeye çıkarmak hedeflenmektedir. Yoğun İngilizce programı ile çocukların anadili gibi İngilizce konuşabilmelerini ve  bunun  yanında Türkçeyi de düzgün öğrenip kullanmalarını esas alır.
Müzik ( ritim), robotik, bilim atölyeleridanstan yogadan tiyatrodan teknikler kullanılarak müzik eşliğind yapılanhareket eğitimi dersleri ile çocuklara farklı kazanımlar sunulmaktadır.
Erke kayıt dönemi ekonomik avantajların yanı sıra çocuklarınız için en iyi tercih yapabileceğiniz bir süreç. Sizde çocuklarınızın çift dilde ve iyi bir eğitim almalarını istiyorsanız. Erken Yaşta Eğitim Anaokulunu ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder