11 Ocak 2018 Perşembe

SELİN CİĞERCİ YÜREK HOPLATTI…


Evlilik için gün sayarken sürpriz bir şekilde futbolcu sevgilisi Gökhan Çıra ile ayrıldıklarını açıklayan Selin Ciğerci” 2018’de erkek yüzü görmek istemiyorum.” dedi.


Stalk Nişantaşı’nda sahne alan güzel şarkıcı keyifli halleri ile dikkat çekerken giydiği siyah transparan elbise ile yürek hoplattı. Sahneden bekarlara sık sık takılan seksi şarkıcı “Bekarlık sultanlıktır” mesajları verdi.


2018 yılında yoğun bir iş programı olduğunu ve yurt dışı turnesine hazırlandığını ifade eden Selin Ciğerci,” Yıl başına yalnız girdim. 2018’de erkek yüzü görmek istemiyorum. İşime yoğunlaşarak çok çalışıp bu şekilde mutlu olmayı tercih ediyorum artık.” dedi. 


Stalk Nişantaşı’nın yakışıklı sahibi Kaan Konancı’nın yakın dostu olduğunu ifade ettiği Selin Ciğerci’ye övgüler yağdırdı. Konancı,” Selin kalbi çok güzel bir insan. Ayrılık kararına saygı duydum ayrıca her konuda vereceği tün kararlarında hep yanında olacağım. Hayırlı neyse o olsun onun için. O çok değerli bir insan ve dost.” dedi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder